Easter Bunny powitany

Pisankowa 1

W tym roku na Wielkanoc postanowiłam wyciągnąć nie z kapelusza, ale z innej kultury, zająca. I zatrudnić go do noszenia prezentów. Pamiętam, że jako dziecko strasznie byłam zawiedzona że Wielkanoc to Święta bez podarunków, tylko z gotowanym na twardo jajkiem i porannym wstawaniem na rodzinne śniadanie. I jedno i drugie ciężko było mi polubić. Dlatego zdecydowałam, że upiększę tradycję na rzecz najmłodszego członka rodziny. I zrobię mu zającowy prezent. Sam zając będzie z czekolady, a podarunek, jak na czytającą ciotkę przystało, książkowy. Mam nadzieję, że pomysł chwyci i się ukorzeni.

pisankowa

A Wszystkim tu zaglądającym życzę bardzo kolorowych i bajkowych Świąt, pod pełną czarów opieką Pisankowej Wróżki.

Tym razem Wielkanocny Zając przyniesie:

Złote

7 uwag do wpisu “Easter Bunny powitany

  1. Po kilku pierwszych zdaniach odgadłam, że to rymy Doroty Gellner, trudno pomylić ją z innymi pisarzami dla dzieci. Polecam pozostałe książki tej autorki, np. „Czekoladki dla sąsiadki”, „Duszki, stworki i potworki” – są świetną rozrywką nie tylko dla najmłodszych. Miłego świętowania i czasu na smakowanie zarówno świątecznych wypieków jak i książkowych rarytasów:)

  2. Beata: Panią Gellner dopiero odkrywam, więc dziękuję bardzo za podpowiedzi, będzie co Małemu czytać 🙂
    Tobie też dobrego i książkowego Świętowania życzę 🙂

  3. Jak to nie ma prezentów?! Zajączek przynosi prezenty i zostawia je ukryte pod krzaczkami w ogródku (przy gorszej pogodzie lituje się i trzeba ich szukać po całym domu). Wiem, bo kilka ulubionych książek dzieciństwa znalazłam pod różnymi krzaczkami 😉

  4. karolina: Najwidoczniej brak ogródka uniemożliwiał Zajączkowi działanie w czasach mojego dzieciństwa 😉

Skomentuj

