bookmas i inne zawiłości

Kalendarz

Właśnie snując się po sieci wpadałam na hasło Blogmasu. A zaraz potem na pomysł zaadoptowania go na potrzeby bloga książkowego, pod lekko zmienionym tytułem bookmasu. Chodzi w tej zabawie o to, by codziennie w okresie od 1 do 24 grudnia zamieszczać na blogu nowego posta. A jeśli ma to być w wersji bookmas to wiadomo, że posty będą dotyczyły czytania. Coś mnie kusi żeby spróbować i zobaczyć, jak to i czy to wyjdzie.
Na dobry początek chciałam zacząć od listu do Świętego Mikołaja, ale wyłożyłam się już na pierwszym punkcie. Który miał zawierać prośbę o następną cześć biografii Janion. Na jej zajawkę natknęłam się w grudniowym wydaniu magazynu Książki i natychmiast zachciało mi się całości.
Już samo zdjęcie Janion z krasnalem i plastikową stopą wprawiło mnie w zachwyt. A to co naopowiadała w opublikowanym fragmencie sprawiło, że rzuciłam się w siec i zaczęłam łowić informacje na temat tego, kiedy książka będzie do nabycia. No i się zamotałam. Bo tytuł widnieje wszędzie pod hasłem produkt niedostępny. Dla większej zmyłki data publikacji jest raz z kwietnia raz z grudnia 2014. Żaden święty chyba tutaj nie pomoże, zwłaszcza, że Kazia Sz. do ulubienic istot mieszkających w niebiosach pewnie nie należy. Pozostaje smętne krążenie wokół księgarń wirtualnych i realnych i prośba do zaprzyjaźnionych blogerów o wsparcie w rozwikłaniu tej zagadki.

mowa o:

Prof

12 uwag do wpisu “bookmas i inne zawiłości

  1. Na stronie wydawnictwa Krytyka Polityczna,druga czesc jest w przedsprzedazy, zamowienia realizowane beda od 8 grudnia,mysle ,ze wtedy ksiazka trafi do ksiegarń. Tez czekam:-)

  2. ika: widziałam też że jest na stronie Krytyki Politycznej, ale niepokoi mnie to, że żadna księgarnia nie mam jej w przedsprzedaży, a zwykle książki które mają ukazać się w ciągu kilku tygodni, są dostępne w ten sposób.

  3. Faktycznie dziwne , zobaczymy może jednak książka pojawi się w księgarniach w okolicach 8 grudnia:),mam nadzieję ,że tak.

  4. Też czekam. Książka miała się ukazać już w sierpniu, a tu pusto w księgarni.;( A zdjęcie fantastyczne, zgadzam się.
    Trzymam kciuki za wytrwałość w pisaniu, będę śledzić Twoje bookmasy.;)

  5. czytankianki: No właśnie, zapowiedzi coraz się zmieniają, książki ani widu ani słychu. Jeśli chodzi o bookmas to sama się zastanawiam czy wytrwam w tym masochistycznym postanowieniu😉. Wsparcie przyda się na pewno😉

  6. czytankianki; Zobaczymy😉
    natanna: Nie wierzę. Przecież u Ciebie codziennie jest nowy post.

  7. ja też na nową Janion czekam niemalże od kwietnia, bo chyba wtedy miała najpierw się pojawić… mam nadzieję, że tym razem kp dotrzyma terminu! ale skoro zrobili ‚promocję’ książki w „Książkach” to może jest nadzieja?
    trzymam kciuki za wytrwanie w bookmasie, przyjemnie będzie cię częściej czytać!🙂

  8. patrycja: Nadzieja cały czas jest, pytanie czy nie staje się płonna😉. Oby męka bookmasu była tylko po jednej, czytaj: autorki, stronie😉
    a: Ooo, wielkie dzięki🙂. Co prawda będę dalej wyglądała wersji tradycyjnej ale zawsze e-book jest jakąś alternatywa.

Skomentuj

