Wygrane i przyznane czyli zgadywanki rozstrzygnięte

zaspany

Hurraa! Bardzo się ucieszyłam, że okolicznościowy konkurs został rozwikłany jeszcze w tym roku. Dwóm z Was udało się prawidłowo odgadnąć tajemniczy, zdublowany pod choinką tytuł. Był to, określony przez aniołka jako „niegramatyczny przewrót historyczny”, quasi scenariusz Głowackiego „Przyszłem”. Zwycięzczyniom, Eireann i Ice serdecznie gratuluję i daję pod rozwagę możliwość otrzymania w nagrodę następujących tytułów. Dla Eireann, wielbicielki Błękitnego Zamku kolejna zamkowa opowieść, czyli Zdobywam zamek Dodie Smith. Dla Iki, która zdaje się lubi tajemnicze historie z Londynem w tle, nowa przygoda Holmesa, czyli Dom Jedwabny Anthonego Horowitza. Bardzo proszę o sygnał, czy lektury nie będą kolejnym dublem dla Was i czy pozostają w kręgu Waszych zainteresowań. Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział w we wspólnej zabawie.

mowa o:

Wygrane

4 uwagi do wpisu “Wygrane i przyznane czyli zgadywanki rozstrzygnięte

  1. Ika(r): Gratulacje 🙂 Też się cieszę, że tym razem Aniołek dobrze trafił 🙂 Prześlij mi proszę na maila adres pod który mam wysłać książkę.

  2. Hurra! Ogromnie się cieszę, że odgadłam, i że Aniołek idealnie trafił z nagrodą :-). Książki nie mam, a bardzo chciałam przeczytać – i mieć też 😉
    Ponadto muszę się przyznać, że rozstrzygnięcie konkursu poza wszystkim przyniosło mi ulgę. Twoje zagadki są jak siedzenie na ziarnku grochu: niby nic, ale uwiera i nie daje spokoju 😉

  3. Eireann: Gratulacje! Ufff, dobrze że i tym razem udało się dobrać tytuł 🙂 Proszę też o aktualny adres na maila.

Skomentuj

