wyglądając

 

widok

Wyjeździłam się, wygrzałam, wyleniłam i naczytałam. Teraz siedzę i nasłuchuję, wypatruję, moich chęci do blogowania. Na razie, na czas ich nadciągania, tradycyjna kartka z wakacji.

kartka

5 uwag do wpisu “wyglądając

  1. Portugalia? Pozazdrościć 🙂 I już jestem ciekawa regionalnej literatury, bo sama nie miałam szczęścia trafić na nic sensownego z tamtego zakątka świata.

  2. czytankianki: Domysł jak najbardziej prawidłowy 😉
    Ika: Dzięki, problem w tym że się już skończyły
    patrycja: teraz i na rodzimym gruncie nieźle mnie przygrzewa 😉
    maiooffka: Zgadza się! Ale jeśli chodzi o dostarczanie informacji na temat tamtejszej literatury to obawiam się, że mocno Cie zawiodę.

Skomentuj

