z przyjemnością zawiadamiam

W przyszłym tygodniu na Podkarpacie zawita jedna z najlepszych współczesnych pisarek.

Program spotkań wygląda tak:

7 uwag do wpisu “z przyjemnością zawiadamiam

  1. fajnie macie 🙂
    do nas pani Olga ze dwa lata temu zawitała do Londynu. moja koleżanka nie omieszkała walnąć ją mokrą parasolką (jej się ciągle takie rzeczy przytrafiają), ale pani Olga zareagowała z godnością. później obgadały to na papierosku, do którego nie omieszkałam się podłączyć, mimo że nie palę 😉

  2. patrycja: świetna historyjka. Prawie mnie zmotywowałaś do rozpoczęcia palenia 😉
    czytankianki: postaram się żeby relacja była, mam nadzieje, że uda mi się dotrzeć przynajmniej na jedno ze spotkań.
    czara: Są zdaje się równolatkami, wiec może zdmuchną świeczki ze wspólnego tortu.

Skomentuj

