graciasy i fenksy

Zacznę od podziękowań wszystkim uczestnikom konkursu, a także tym którzy niejako pozakonkursowo wyciągnęli do mnie pomocna dłoń z pytaniami wspierającymi założenie strony About. Muszę się teraz dobrze zastanowić, jak mądrze te pytania spożytkować. Dlatego może się zdarzyć, ze strony nie zdołam uzupełnić od razu w najbliższych dniach.

Jeśli chodzi o zwycięzców w konkursie, to zostali nimi:

Giera, który jako bezkonkurencyjnie pierwszy miał największy wybór i zgarnął Padure.

Lilithin, która jako druga wybrała Meredesa -Benz.

Foma, który jako trzeci jest niejako zmuszony przyjąć to, co zostało, czyli Krainę Traw.

Dziękuje też za udział Chihiro, która zaprosiłam do skorzystania z puli pozakonkursowej, oraz Maga marze, która zgłosiła swoje pytania już po ogłoszeniu wyników. Dziękuję tez Agnes, której niestety nie mogłam uwzględnić wśród uczestników, ponieważ jej wypowiedz nie spełniła podstawowego warunku, jakim było zadanie co najmniej dwóch pytań. Jednak na pewno chciałabym odpowiedzieć na jej pytanie,  dlatego proszę Agnes o kontakt na mail’a abyśmy mogły porobić jakieś ustalenia.

A wszystkich zwycięzców z przyjemnością informuje, że ich nagrody zostały wysłane dzisiaj przesyłkami priorytetowymi i mam nadzieje, że dotrą na miejsce jeszcze przed Świętami. Natomiast pozostałych czytelników zapewniam, że  następna notka będzie już ściśle na temat, czyli o książkach.

Bo dzisiaj była mowa o:

21 uwag do wpisu “graciasy i fenksy

  1. Peek-a-boo, to ja bardzo dziekuje, ze znalazlas cos dla mnie (i to w dodatku cos, o czym wiedzialas, ze mnie zainteresuje), mimo ze nie prosilam o zadna ksiazke. Teraz bede wygladac Twojej strony o Tobie i listonosza, nie omieszkam dac znac, jak przesylka dojdzie 🙂 Milego poznego wieczora i calego tygodnia 🙂

  2. chihiro: mam nadzieje ze listonosz sie nie zgubi i zdazy na czas ;). Przyjemnej lektury :).
    giera: Mikołaj az wybladł od tej koncentracji na jego osobie 😉
    foma: a muczio plizy żełajem z łejtingu 😉
    Lilithin: milo mi, listonoszowi pewnie też 😉

  3. Peek-a-boo, dziekuje ogromnie, ksiazka doszla juz wczoraj! Listonosze nie proznuja 🙂 Dziekuje za ksiazke i kartke z zyczeniami, drobiazg ode mnie jutro leci do Ciebie (ale z powodu mojej opieszalosci smiem watpic, czy poczta wyrobi sie przed Swietami). Sprawilas mi wiele radosci i nie bede ociagac sie z lektura, choc faktycznie na Swieta czeka mnie cos innego. Pozdrawiam cieplo!

  4. Cieszę się, że mimo zasp snieznych i przesyłkowych listonosze dzielnie docierają na miejsce 🙂 Życze, żeby ksiązki spełnily Wasze oczekiwania :). Chihiro, dzięki serdeczne, będę cierpliwie czekac na niespodziankę od Ciebie :).

  5. foma; przeczytałes i przezyłes, to juz sukces ;). I daj koniecznie znac, na którym boczku myslisz, bo ciekawam wielce (a i zaniepokojona).

  6. foma; trzymał w tę noc za reke, powtarzając ze to tylko ksiązka? I obiecal, ze nastepnym razem sam najpierw przeczyta i potem zdecyduje czy przyniesie?? ;P

  7. foma: rozumiem, mają byc do przystrojenia torcika. Śliczne i gladkie jak migdałki 😉

Skomentuj

