Na ratunek

Robię to, bo uważam ze warto. Czy mam racje oceńcie sami, po przeczytaniu poniższego tekstu :

© All rights reserved.

A teraz właśnie słucham na Polskim Radiu II audycji o Pessoi.

15 uwag do wpisu “Na ratunek

  1. dzięki! w obliczu zagrożenia my, bloggerzy, łączmy się! xD i miejmy nadzieję, żeby to coś dało…

  2. Brzmi powaznie. Marginalizacja kultury to sprawa wielkiej wagi, przekonalam sie o tym bedac ostatnio w Polsce i jadac taksowka przez ok. 2 godziny – kierowca sluchal radia RMF FM, co za dno! Ciagle glupie reklamy, odmozdzajaca muzyka, a z taka ochota posluchalabym audycji o Pessoi!
    Chyba ja niewiele moge zrobic, by poprawic sytuacje Dwojki, ale ciesze sie, ze zwrocilas moja uwage na jej problem.

  3. Kaja: nie wiem czy to cos da, ale trzeba zrobic co mozliwe.
    foma: dzieki za namiary, zajrzalam tam z wielka ciekawością.
    Chihiro: Też niewiele moge zrobic, ale przynajmniej moge pomoc przy nagłośnieniu problemu.

  4. „Abonamentowym mediom” najbardziej zaszkodziły odmóżdżające programy i filmy emitowane w TVP 1 i 2. Lubiłam Teatr Telewizji, lubiłam Sondę (choć niewiele z niej rozumiałam, ale oglądał mój starszy brat, więc ja też ;)), lubiłam Wołoszańskiego. Teraz serwowane są do znudzenia gwiazdy tańczące/śpiewające/kłócące się/mizdrzące się na lodzie/wodzie/bezludnej wyspie. Ludzie postrzegają media publiczne poprzez pryzmat telewizji.
    A radiowej Dwójki – mimo ogromnej sympatii do niej – mogę słuchać jedynie przez komórkę (czyli jakość dźwięku taka sobie), ponieważ moje radio nie łapie jej sygnału. Radio dobre, antena też, mieszkam w aglomeracji a nie w dzikim buszu, a jednak… Jeśli nie tylko ja mam taki problem, to w jaki sposób ludzie mają uwierzyć, że media publiczne bywają wartościowe?

  5. Dormeza: U mnie w domu tez tylko jedno radio „łapie” dwojkę, nie mam pojecia dlaczego. To radio ktore bardziej uczy niz bawi i pewnie w tym tkwi „problem”. mam nadzieje, ze jednak wytrwa w takiej postaci jaka posiada obecnie.
    foma: jak tak twierdzisz, to bede zagladac 🙂

  6. U mnie jeszcze kiedyś dwójkę łapało radio w samochodzie. Kiedy chciałam jej posłuchać, siadałam za kierownicę i jeździłam po osiedlu 😉

  7. dormeza: To niezle musialas dokladac do wysłuchania jednej audycji ;).
    foma: pewnie to dziwniej wygląda, jak ktos siedzi poł godziny w samochodzie bez ruchu. Lepiej udawać, że sie jezdzi w jakims celu 😉

  8. foma: a może okolica niesympatyczna i co rusz przygodni pijaczkowie pukają w okno po drobne?

Skomentuj

