Arrivederci

 

 

Zamykam za sobą blogowe drzwi na jakieś dwa i pół tygodnia. Proszę o cierpliwość i zapraszam w czerwcu na (mam nadzieję) intensywne notatki literackie. A teraz wrzucam kilka książek w węzełek i w drogę :).

13 uwag do wpisu “Arrivederci

  1. foma: melduję Panie Sierżancie, ze kwiatki przeżyły, listy zaczekały, tylko pogode jakaś paskuda podmieniła na lichą bardzo.
    net a.a.: Dzieki! Życzenia sie spełniły 🙂
    Aklat: miałam litośc nad towarzyszami podróży ;). Za to miejscowi muzykalni bardzo, zawsze z pieśnią na ustach 🙂
    Dormeza: Multo gracie:)
    ice33: A teraz ja jestem sina z zimna, niezłe z nas Panny Migotki 😉
    nutta: faktycznie były wspaniałe, „napasłam” oczy na najblizsze miesiące do granic sytości
    chiara 76″ Dzięki! I Tobie tego samego widze wypada życzyc 🙂
    Chihiro: Przy tej temperaturze slonce ze mnie ulatuje z szybkościa swiatła, niestety.
    maga-mara: Ciesze sie ze Ella sprawiła Ci przyjemnośc, wspaniała jest, prawda?
    brytyjka: wrażeń mnóstwo, i to w większosci pozytwnych 🙂

Skomentuj

